021-4762 0005 info@soole-saz.com

سفارش طراحی نقشه سوله

بسیاری از افراد تصور میکنند ضخامت ورق هایی فولادی که در ساخت سوله بکار میرود در همه سوله ها یکسان است درحالی که ضخامت ورق فولادی و شکل هندسی تیرها و ستون ها بوسیله مهندسان طراح جهت تامین استحکام سوله و مقاومت آن درمقابل بار باد، برف، زلزله و بارهای بهره برداری تعیین میشود. در واقع طراح سوله اگر به کار خود مسلط باشد نتیجه طراحی او سوله ای مستحکم است که نه تنها استانداردهای وضع شده را پاس میکند بلکه از نظر اقتصادی نیز سوله با کمترین هزینه ساخت خواهد بود

سوالات رایج شما درمورد طراحی سوله

در این باکس پاسخ سوالات تعداد زیادی از افراد که با مجموعه ما تماس گرفته اند درج شده است.

چرا پیشنهاد میکنیم طراحی سوله خود را به ما بسپارید؟

متاسفانه اکثر همکاران ما در صنعت سوله سازی سنتی کار میکنند و با داشتن یک نقشه ثابت و اجرای آن برای همه مشتریان، علاوه بر اتلاف منابع مالی کارفرما، در نهایت خروجی کار آنها یک سوله غیر استاندارد، بشدت ضعیف و سنگین و گران است. لذا ما توصیه میکنیم حتی اگر طراحی نقشه های سوله خود را به ما واگذار نمی کنید، حتما انجام آن را به مهندسان خبره و کاربلدی بسپارید که در این زمینه دارای سابقه کاری هستند.

سفارش طراحی سوله چگونه است و چه نقشه هایی تحویل خواهید گرفت؟

شما ابعاد سوله مورد نظر خود را در فرم سفارشگیر برای ما ارسال میکنید و ما نقشه فونداسیون، نقشه های تیر و ستون ها، جزئیات سازه ای، پوشش سقف، دفترچه محاسبه سازه جهت تحویل به سازمان نظام مهندسی، لیست مصالح مصرفی به همراه جزئیات مربوط به دستمزد ساخت و قیمت مصالح را برای شمامحاسبه، طراحی و ارسال خواهیم نمود که همه این ها در قالب فایل اتوکد و WORD خواهد بود. البته شما تعیین خواهید کرد که چه فایل هایی را لازم دارید و چه فایل هایی از ما میخواهید..!

چرا دستمزد طراحی اینقدر پایین است؟

1. واحد طراحی و نقشه کشی “سوله ساز” از منابع انسانی و متخصصی برخوردار است و با توجه به تبحر مهندسان ما در طراحی و تسلط آنها به نرم افزارها و استانداردهای روز دنیا این کار در کمترین زمان ممکن قابل انجام است  2.طراحی هایی که توسط فرم سفارشگیر دریافت میشود پروژه های روتین (معمولی و غیر خاص) هستند که طراحی سریع “Visual Design” میشوند و پروژه ای را که نتوان در قالب فرم سفارشگیر سفارش داد سفارش خاص تلقی شده و دستمزد طراحی آن بسیار بالاتر خواهد بود. 3.بخش سفارشگیر طراحی سوله ساز یک بیزینس آنلاین است و در بیزینس های آنلاین جایی برای تراکنش های مبلغ بالا نیست لذا هزینه اخذ شده بعنوان هزینه طراحی بسیار پایین بوده و تحویل نقشه ها حداکثر در یک هفته انجام میشود 4. به دلیل قیمت پایین طراحی، تعداد سفارشات دریافتیمان در ماه زیاد است بنابراین برایمان صرف میکند که تعدادبالا با قیمت پایین کار کنیم.

اگر سوله مورد نظر کارفرما جهت طراحی نیاز به توضیح و مراجعه حضوری باشد؟

همانطور که در جواب سوال قبلی ذکر شد بخش طراحی سوله در این وبسایت یک بیزینس آنلاین است و در بیزینس های آنلاین مراجعه حضوری معنی ندارد. همچنین اگر پروژه ای را به علت پیچیدگی نتوان در فرم سفارشگیر سفارش داد و نیاز به مراجعه و توضیح حضوری داشته باشد مبلغ طراحی مطابق تعرفه نظام مهندسی استان تهران محاسبه شده و جهت عقد قراداد طراحی و پرداخت، با هماهنگی قبلی باید به دفتر مرکزی سوله ساز مراجعه شود. (با هماهنگی قبلی تلفنی)

چه نوع سوله هایی طراحی میکنید و آیا میتوان یک نمونه کار طراحی شده را دید؟

ما در دفتر طراحی سوله ساز با توجه به اینکه محل ساخت سوله در کدام شهرستان باشد و مطابق آیین نامه مقدار باد و برف و شدت زلزله منطقه تا چه حدی است اقدام به طراحی سازه ای سوله های تیرورقی میکنیم که میتوان یک نمونه طراحی شده را در صفحه “مشاهده نمونه نقشه های طراحی شده” دید. امام بطور خلاصه باید گفت فایل اتوکد، فایل SAP 2000، فایل SAFE در لیست فایلهای تحویلی است.

ارسال پیام متنی

8 + 9 =

تهران- جردن خیابان اسفندیار پلاک44

۰۰۰۵ ۴۷۶۲ (۰۲۱)

info(at)soole-saz.com

v

1379 727 0933 واتس اپ کارخانه سازه فولادی

v

0194 914 0919 واتس اپ ارائه مشاوره و طراحی