021-4762 0005 info@soole-saz.com

 سوله ریخته گری

همانگونه که از نام سوله ریخته‌ گری برمی آید، این سوله محلی برای ریخته گری شامل ذوب فلزات در دمای بالا و سپس قالب گیری و سرد کردن تدریجی آن ها می باشد. سه مرحله ای که به نظر ساده می رسند اما برای انجام آن ها به انواع ماشین آلات نیاز است.
سوله های ریخته گری می توانند سه ضلع اصلی ریخته گری یعنی کوره، قالب و فلز را در خود جای دهند تا متخصصین در این زمینه بتوانند در فضای مناسب سوله، در این حرفه فعالیت کنند. سفارش طراحی سوله خود در هر حوزه ای را به ما در سوله ساز بسپارید.

اجاره سوله ریخته گری

هرچند اجاره سوله ریخته گری نیز امکان پذیر است اما مشکلاتی به همراه دارد. هنگام اجاره این سوله ها باید آن را از نظر فنی بررسی کنید. مثلا اگر سوله ریخته گری را برای ریخته گری مس میخواهید حتما باید کوره هایی در آن تعبیه شده باشد که امکان ذوب فلزات تا دمای 1100 درجه سانتیگراد را دارا باشند، به همین دلیل پیشنهاد میکنیم فقط اگر تجربه کافی در این زمینه دارید اقدام به اجاره سوله ریخته گری نمایید تا پس از ثبت قرارداد اجاره سوله به مشکل نخورید.

خرید سوله ریخته گری

شرکت بنا گستر سوله ساز، آماده ساخت انواع سوله از جمله سوله ریخته‌گری در ابعاد و ظرفیت های مختلف است. توصیه مهندسین این مجموعه ساخت سوله ریخته گری تیر ورقی می باشد. در این نوع از سوله، از تیر ورق استفاده می شود که از ویژگی هایی شامل مقاومت در فشار بالا، مقاومت بسیار زیاد در برابر حرارت و قابلیت تحمل تنش های بسیار بالا برخوردار می باشد.

با توجه به اینکه در ساخت سوله های ریخته‌گری از فولاد زیادی استفاده می شود، معمولا ساخت این نوع از سوله ها با هزینه بالایی همراه است. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از هزینه اجرای سوله ریخته‌گری متناسب با شرایط پروژه خود و بودجه ای که در اختیار دارید، با مهندسین سوله ساز تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

تخصصی ترین انواع سوله توسط شرکت سوله ساز برای شما در مکان مورد نظرتان ایجاد میشود.