021-4762 0005 info@soole-saz.com

به منظور ساخت سالن های صنعتی از مقاطع غیر منشوری استفاده می شود. که ابعاد و وزن این مقاطع با توجه به طراحی سازه ای متفاوت است. که مهترین عوامل تعیین کننده در وزن سالنهای صنعتی عبارتند از : منطقه مورد نظر جهت ساخت سوله از جهت میزان سرعت وزش باد و همچنین میزان حداکثر بارش برف. دهانه سالن. ارتفاع ستونها و در صورت نیاز جرثقیل سقفی. پرکاربرد ترین ساختمان فولادی پیش ساخته در جهان industrial shed است که ما در ایران آن را سوله می نامیم.(کلیدواژه: کلیات سوله)

کاربری سوله ها و نکات ساخت سوله

در بیش از ۹۰ درصد صنایع، انبارها. ورزشگاه ها، سالن های تولید دام و طیور و غیره بکار می رود و با توجه به اندازه هر فریم(قاب)، ارتفاع و طول و تحمل بار برف و باد منطقه شکلهای مختلفی در هنگام طراحی به خود می­گیرد. مهمترین بحث برای مقدوم به صرفه ساختن هر سوله در هنگام طراحی. شبیه سازی شرایط واقعی (یا نزدیک به واقعی) محیطی و کاربری از حیث بارهای وارده است تا بتوان با تحلیل درست در مرز چهارچوب آیین نامه های حاکم، خروجی طراحی طرحی بهینه با کمترین پرتی مصالح باشد. بدیهی است در ساخت سوله. بهترین محاسبات هم بدون رعایت کیفیت جوشکاری، استفاده از پیچ و مهره های و سایر اتصالات استاندارد. زنگ زدایی و رنگ آمیزی علمی یا کارگذاری صحیح اجزا ، فاقد کارآیی و استحکام لازم خواهند بود.(کلیدواژه: کلیات سوله)

اگر قصد سوله سازی دارید با سوله ساز در WhatsApp در تماس باشید و با ارائه طول و عرض سوله مورد نظر درخواست آنالیز قیمت ساخت سوله دهیدلازم به ذکر است که در این سایت دو نوع آنالیز قیمت سوله ارائه میشود. آنالیز قیمت سرانگشتی که معمولا خطای بیش از 15 درصد دارد و آنالیز قیمت دقیق همراه با لیستوفر دقیق ارائه میشود و تنها کافی است با عضویت در سایت به هر دو نوع آنالیز دسترسی داشته باشید.